Inlägg: 1085657
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Gurra88: Håhåjaja...
Efter 8 omgångar hade vi en kanontrupp.
Nu har vi en riktigt dålig trupp.
Och snart är truppen riktigt bra igen.
Bespara oss den sortens dagisanalyser, tack.
Efter 8 omgångar hade vi en kanontrupp.
Nu har vi en riktigt dålig trupp.
Och snart är truppen riktigt bra igen.
Bespara oss den sortens dagisanalyser, tack.
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Gurra88: En del spelar ju mer fysiskt än andra, och en del har bättre genetiska möjligheter att göra det än andra. Jag såg ingen som klagade på att Molin inte spelade fysiskt sist Brynäs vann SM :)
och att det ända som kan hindra oss från att dala hela vägen ner är ett tungt forwardsnamn och helst ett bra backnamn. Men det vet vi ju alla att det kan vi se oss i himmelen efter..