Inlägg: 1085728
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Gurra88: Du har ju dessutom fel i sak när du yrar om att Brynäs bara skulle ha 2 riktigt bra fysiska spelare: Sunken och Andersén.
Du har Widing, Vas, Dixon, i viss mån Nolander och även några junisar som inte är rädda för att sätta till.
Skulle, som Davey är inne på, vilja säga att vi har en hygglig blandning av spelartyper som inte skiljer sig nämnvärt från hur det ser ut i många andra lag.
Du har Widing, Vas, Dixon, i viss mån Nolander och även några junisar som inte är rädda för att sätta till.
Skulle, som Davey är inne på, vilja säga att vi har en hygglig blandning av spelartyper som inte skiljer sig nämnvärt från hur det ser ut i många andra lag.
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Gurra88: Det är inte så många spelare överhuvudtaget som spelar fysiskt i elitserien, det är förmodligen en kombination av ständigt dåliga domarinsatser som motverkar fysiskt spel och samt den typen av fostring av hockeyspelare vi kör med i Sverige.
Knappast unikt för dagens Brynästrupp.
Knappast unikt för dagens Brynästrupp.
Men varför inte skriva egivhetskontrakt med Molin, Danielsson, Hermansson? Vore väl nått mr. Sundlöv