Inlägg: 1085832
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Huss: Ja att ingen Brynäsare tog matchstraff i matchen mot Luleå visar att något grundläggande är fel. Inte mindre irreterande heller när det är fullt på arenan, ansvar mot supportrar osv.
De går till och med ut och säger att de tyckte det var viktigare att vara kvar i matchen, ex Andersén och Widing, otroligt egentligen.
Men visst två viktiga pjäser i spelet, men inte så viktiga. Men om så är fallet är det något felbyggt redan från början. Måste finnas en spelare i ett lag, som alltid kan stå upp för lagkamraterna och som aldrig behöver fundera i banor om han är viktig för lagets spel eller inte. Felbygge.
Johan Lindström, Micke Lindholm, två spelare som hade begränsade roller i laget och alltid kunde löpa linan ut så att säga, utan tjaffs.
Felbygge!
De går till och med ut och säger att de tyckte det var viktigare att vara kvar i matchen, ex Andersén och Widing, otroligt egentligen.
Men visst två viktiga pjäser i spelet, men inte så viktiga. Men om så är fallet är det något felbyggt redan från början. Måste finnas en spelare i ett lag, som alltid kan stå upp för lagkamraterna och som aldrig behöver fundera i banor om han är viktig för lagets spel eller inte. Felbygge.
Johan Lindström, Micke Lindholm, två spelare som hade begränsade roller i laget och alltid kunde löpa linan ut så att säga, utan tjaffs.
Felbygge!
Sv: Brynäs IF - HV 71 Måndag 3/11 2008
Huss: Eller så kunde vi Brynäs ha gett igen genom att låta någon köra över Luleås så kallade målvakt.
(Stackars Lasse Karlsson, undrar om han någonsin kom över förlusten?)
(Stackars Lasse Karlsson, undrar om han någonsin kom över förlusten?)
Mot Luleå så sjönk laget kraftigt i anseende när man inte försvarade sin målvakt. Att köra över en Luleåspelare i det läget hade det varit värt, inte bara för att markera att man inte kör på Markström överhuvudtaget utan att det kostar, utan även för att det får igång övriga laget och inte minst publiken.