Inlägg: 1095689
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Torsdag 4/12-08
RavenLord: Läs din egen presentation!
Flyttade sedan sommaren 2002 ca 2 mil till skit staden gävle med sveriges klassiska lag nr1 BRYNÄS ! ! ! ! !
Ja BIF är nog är ett av de få bra ting med den här stan med standard som bland öststaterna på 80-talet
Flyttar HEM igen till SANDVIKEN där vi köpt hus..Kan bara säga gud va skönt att slippa den här kulturstaden som den vill vara
*ASG*
Flyttade sedan sommaren 2002 ca 2 mil till skit staden gävle med sveriges klassiska lag nr1 BRYNÄS ! ! ! ! !
Ja BIF är nog är ett av de få bra ting med den här stan med standard som bland öststaterna på 80-talet
Flyttar HEM igen till SANDVIKEN där vi köpt hus..Kan bara säga gud va skönt att slippa den här kulturstaden som den vill vara
*ASG*
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Torsdag 4/12-08
RavenLord: På vilket sätt daltas det med allt som har med lag från Stockholm att göra?
Exempel, tack....
Exempel, tack....
Jag avskyr FBK mer än DIF och skulle hellst se dom åka ut men det lär ju inte ske som tabellen ser ut.
Sen kan du ju förklara dig vad ditt påhopp lite mer ingående om mina komplex mot gävla stockholm och ev hofors
Det enda jag skrivit här är att Gävle har ett stort lillebrorskomplex för stockholm och att Gävlebor verkar så gärna vilja tillhöra stockholm