Inlägg: 1095724
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Torsdag 4/12-08
sylf: Verka som jag trampa på en mycket öm tå då jag nervärderade stockholmslagens betydelse.
Är du måhända stockholmare eller vad är de frågan om eftersom du tände till så jävligt ?
Du tycker dom behövs och jag tycker att de gott kan åka ut och är trött på snacket om att allt går under utan 08lag
OK FINE ?
Är du måhända stockholmare eller vad är de frågan om eftersom du tände till så jävligt ?
Du tycker dom behövs och jag tycker att de gott kan åka ut och är trött på snacket om att allt går under utan 08lag
OK FINE ?
Du kan aldrig ha varit i Öststaterna!