Inlägg: 1095739
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Torsdag 4/12-08
RavenLord: Jo, och det är nog inte så att 08orna alltid har sämre förutsättningar än oss andra heller... Är det någon som tycker att AIK, Djurgården och Bajen har sämre förutsättningar än Gefle IF i fotbollsallsvenskan? Gefle spelar i en möglig arena från 1500-talet.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Torsdag 4/12-08
Bra av Brynäs att ta sig samman i tredje perioden efter 0-1-målet. Wanvig fortsätter att visa fina takter och Dixon har blivit mycket bättre sedan Wanvig kom in i laget, likaså Widing. Nu är Widing taggad igen.