Inlägg: 1096202
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Ja med mindre målburar så görs det ju helt klart mer mål. :)
Apropå ingenting så tänkte jag på en sak idag. När Brynäs har hemmamatch åker ju bussarna omkring med svarta BIF-vimplar... Varför kan dom inte åka runt med Vita när Brynäs har borta match?
Apropå ingenting så tänkte jag på en sak idag. När Brynäs har hemmamatch åker ju bussarna omkring med svarta BIF-vimplar... Varför kan dom inte åka runt med Vita när Brynäs har borta match?
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Varför gör vi inte som vi hade förra säsongen innan KS, vi hänger en slips ;-)
Snart kan man lämna saltgruvan...
Hans-Göran Karlsson oroas för att det görs så lite mål i Elitserien,här är ett av hans förslag:
• Mindre målburar. ”Ja, kanske. Jag vågar inte säga att man ska göra skydden mindre för då får jag väl alla målvakter på mig...”, säger Karlsson.
Hallå!!!!!!
:)