Inlägg: 1103120
Sv: Linköping HC vs Brynäs IF 081226
MarcusElving: Jo antagligen. Skämt åsido så är det ju alltid så här nere i chokladkartongen. Hemmalaget kör oftast över oss. Några få gånger har målvakterna räddat oss. faktiskt till o med Sperrle
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC vs Brynäs IF 081226
Tommy: Ja, så sant. Lindbäck är ju inte en av dem kan man konstatera..
Skönt att se lite vilja från Kyle iallafall. Man får väl säga att han halvt vann fajten mot Majesky eller vafan jätten heter :P
Skönt att se lite vilja från Kyle iallafall. Man får väl säga att han halvt vann fajten mot Majesky eller vafan jätten heter :P