Inlägg: 1107568
Svarskommentarer
Sv: JVM i våra ögon
andreasknox: "Har inte Sverige nån kamikaze
o kasta in som kan slåss lite eller nånting, man måste väl ge tillbaka
lite åtminstone?? "
På bänken sitter Tim Erixon från SAIK som mäter en bit över 190cm, släng in honom.. Låt han boxa skiten ur Tavares eller valfri jävla kanuck så han inte hittar hem.
Å andra sidan är det lite sent för det nu, nu är det tillräckligt bråttom som det är att börja få lite skott på mål istället..
o kasta in som kan slåss lite eller nånting, man måste väl ge tillbaka
lite åtminstone?? "
På bänken sitter Tim Erixon från SAIK som mäter en bit över 190cm, släng in honom.. Låt han boxa skiten ur Tavares eller valfri jävla kanuck så han inte hittar hem.
Å andra sidan är det lite sent för det nu, nu är det tillräckligt bråttom som det är att börja få lite skott på mål istället..
Sv: JVM i våra ögon
Satans helgerån...En gång till o det är tur för Canada att
jag inte har kärnvapen.
jag inte har kärnvapen.
Sv: JVM i våra ögon
Att det bara få gå till på det här sättet.
Luleå körde väl också över Markström X-antal ggr för en tid sedan?
Luleå körde väl också över Markström X-antal ggr för en tid sedan?
ggr, man blir ju helt matt av ilska för fan. Har inte Sverige nån kamikaze
o kasta in som kan slåss lite eller nånting, man måste väl ge tillbaka
lite åtminstone?? Visst man ska inte sjunka till deras nivå, men nåt måste
man göra, agera nån!!