Inlägg: 1107688
Svarskommentarer
Sv: JVM i våra ögon
Huss: Jag föreslår Sundlöv i kassen" mot Lule. Då får de veta att de lever. Han behövde inga "poliser", han frejdade sin kasse på egen hand...
Sv: JVM i våra ögon
Huss:
Ja, det är en del faktorer att bedöma, man får säga som KEB: Det kan ledarna bäst bedöma... = )
Ja, det är en del faktorer att bedöma, man får säga som KEB: Det kan ledarna bäst bedöma... = )
Lindbäck har spelat bra och Luleå verkar mänskliga just nu, finns ingen anledning att chansa.