Inlägg: 1109406
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Peja: Tycker du? Jag tycker mig minnas många matcher där han dömt rent ut sagt värdelöst, helt ute ur matchen.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
MarcusElving: Jag tycker att han har varit bra den här säsongen. Senast var bortamatchen mot FBK. Tex i början av matchen när FBK var supertaggade och satsade allt framåt vågade han ta utvisningar på deras spelare. Han är rättvis. Men jag kommer inte ihåg hur han har varit föregående år.