Inlägg: 1109440
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Huss:
Eller så här...
Lars Jonsson-Niclas Andersén
Andreas Dackell-Mads Hansen-Emil Sandin
Juuso Hietanen-Jörgen Sundqvist
Daniel Widing-Steve Dixon-Jonathan Granström
Jonathan Carlsson-Peter Nolander
Daniel Hermansson-Ove Molin-Sebastian Lauritzen
Janos Vas-Anton Persson-Kyle Wanvig
Ola Svanberg
Johan Alcén
Eller så här...
Lars Jonsson-Niclas Andersén
Andreas Dackell-Mads Hansen-Emil Sandin
Juuso Hietanen-Jörgen Sundqvist
Daniel Widing-Steve Dixon-Jonathan Granström
Jonathan Carlsson-Peter Nolander
Daniel Hermansson-Ove Molin-Sebastian Lauritzen
Janos Vas-Anton Persson-Kyle Wanvig
Ola Svanberg
Johan Alcén
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Huss:
Nä, men Huss då! Du tänker så dynamiskt! = )
Persson som gnagare i en fjärdeline istället för Granström känns ju rätt ok.
Men då vill man ju se Granström istället för tex Molin i tredje.
J20 har premiär i Top 8, då skall det mycket till innan J20-grabbarna testas i ES...
Nä, men Huss då! Du tänker så dynamiskt! = )
Persson som gnagare i en fjärdeline istället för Granström känns ju rätt ok.
Men då vill man ju se Granström istället för tex Molin i tredje.
J20 har premiär i Top 8, då skall det mycket till innan J20-grabbarna testas i ES...
Hade hellre sett bänkningar av icke-presterarna Alcén, Sandin och Vanwig till förmån för Thegel, Rödin och kanske Persson.
Det hade skickat signaler både till A-lag och J-lag samt skapat offensiv kraft.