Inlägg: 1109572
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Inte helt otappat så var fjärdekedjan inne på kvitteringen, dom var inte ur egen zon många byten och lär få begränsat med speltid resten av matchen.
Skönt att Wanvig är bortplockad, han tar förnärvarande ingen tröja i Brynäs.
Lauritzen (stavningen ?), förvärvet som ingen förstod börjar visa vad han kan.
Skönt att Wanvig är bortplockad, han tar förnärvarande ingen tröja i Brynäs.
Lauritzen (stavningen ?), förvärvet som ingen förstod börjar visa vad han kan.
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Synd om Persson som får svårt att visa vad han kan med den omgivningen. Widing är ovärdelig.
rackham: Sopor är en film av Tage Danielsson.
rackham: Sopor är en film av Tage Danielsson.
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
rackham: 4 byten spelade dom, fastnaglade varje gång ... sopor just nu ... forhoppningsvis bättre i framtiden ... och kanske särade på?
Kan hända att skulden inte enbart är deras heller för dom var inne mot greken och Moron ett par gånger ... så Cz har ett finger med i spelet.
Kan hända att skulden inte enbart är deras heller för dom var inne mot greken och Moron ett par gånger ... så Cz har ett finger med i spelet.
Sopor?