Inlägg: 1109649
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Davey_22: " Dock är det domarens jobb att se hela situationen, svagt."
Ja, det är lika underbart varje gång att se domarna i dom här lägena.
Varför lyckas dom nästan alltid missa den första förseelsen men aldrig missa det svarsförseelsen, sas?
I det här fallet Sunkens vinge i fejset på kanadicken.
Nu lyckas dom dessutom kvittera tack vare Lärkings enögdhet.
Lindbäck skymd på dom första 3 målen men det sista såg inte helt otagbart ut.
Ja, det är lika underbart varje gång att se domarna i dom här lägena.
Varför lyckas dom nästan alltid missa den första förseelsen men aldrig missa det svarsförseelsen, sas?
I det här fallet Sunkens vinge i fejset på kanadicken.
Nu lyckas dom dessutom kvittera tack vare Lärkings enögdhet.
Lindbäck skymd på dom första 3 målen men det sista såg inte helt otagbart ut.
Ja, vi ska ha 3 pinnar idag. Det får kosta vad det vill.