Inlägg: 1109650
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Ser bra ut inför 3:e om man kollar statestiken. Brynäsligger 3:a i serien om man räknar 3:e perioden och AIK 9:a.
Hoppas Limpan håller tätt och spelar stabilt i sista perioden då han borde ha tagit i alla fall en av de två senaste målen.
Hoppas Limpan håller tätt och spelar stabilt i sista perioden då han borde ha tagit i alla fall en av de två senaste målen.
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Skönt att se att SSK och DIF äntligen lagt av och börjat ladda inför KS.