Inlägg: 1109693
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Storhonken: Ja, nu får inte Saik göra fler. Brynäs har nått sitt tak. Backa hem!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Jajjen:
Underbar interference av Granström på tre SAIKare som gav Lauritzen öppet mål.
Heja Lärking!
Nu:
Byt målvakt.
alt.
Icing i tio minuter... = )
Underbar interference av Granström på tre SAIKare som gav Lauritzen öppet mål.
Heja Lärking!
Nu:
Byt målvakt.
alt.
Icing i tio minuter... = )