Inlägg: 1109735
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
rackham: "Och plötsligt har vi en förstalina...! = )"
Ja det är fan "Låt stå!" på den!
Graaaaaniiiiiiiis!
Ja det är fan "Låt stå!" på den!
Graaaaaniiiiiiiis!
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
rackham: Viktig seger!!!!
Lauritzen växer för varje match som går.
Det börjar arta sig!
Lauritzen växer för varje match som går.
Det börjar arta sig!
Och plötsligt har vi en förstalina...! = )