Inlägg: 1109981
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Undrar vad som krävs för att Vas ska bli petad? Hoppas att Wingding kommer tillbaka snart i alla fall. Skulle vara skönt att se honom spöa skiten ur Sundström på torsdag.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
arnio: På fråga 1: Ett mirakel.
Sen att Wanvig kommer tillbakas å har käkat taggtråd skulle va bra mot modo.
Sen att Wanvig kommer tillbakas å har käkat taggtråd skulle va bra mot modo.