Inlägg: 1110018
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
På förhand såg ju Lauritzen ut att vara en betydligt sämre och onödigare värvning än Wanvig.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Peja: Vad ligger i Lauritzens lönekuvert? Fri mat hos ville samt årskort på Fjärran Höjder??
Wanvig skall enligt uppgift ha 235 lök i månaden...
Wanvig skall enligt uppgift ha 235 lök i månaden...