Inlägg: 1110059
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Huge: Wanvig till sportbladet: – Jag vet inte vilken deras plan är, men jag hoppas spela i Brynäs resten av säsongen och även nästa.
Om han ska få förlängt kontrakt och spela i Brynäs nästa säsong också så lär han spela upp sig ordentligt. Om han ens får chansen att spela så mycket mer. Men som många andra tror, så tror även jag att han skulle göra succé i ett slutspel faktiskt.. En elak, jobbig och tung spelare är bra att ha när det hettar till.
Om han ska få förlängt kontrakt och spela i Brynäs nästa säsong också så lär han spela upp sig ordentligt. Om han ens får chansen att spela så mycket mer. Men som många andra tror, så tror även jag att han skulle göra succé i ett slutspel faktiskt.. En elak, jobbig och tung spelare är bra att ha när det hettar till.
Ja, det räckte med att höra Wikegårds första påstående i den där bloggen:
"Wanvig, stjärnan..."
Och vem fan har påstått eller ens räknat med att Wanvig var eller är ngn stjärna, när han nu signades?
Nä, i det här fallet är Wikegård som sagt helt ute och cyklar.
Och det återstår inget annat än att parafrasera sylfs kommentar om Sundlöv:
Wikegård är till för att sågas....