Inlägg: 1110510
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Clubsport: "Helt apropå.. Spetsen:...."
- Det säger jävligt mycket om standarden på norska ligan det... :-)
- Det säger jävligt mycket om standarden på norska ligan det... :-)
Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 10/1 2008
Clubsport: Jävlar i min låda vad han producerar hemma i Norge, synd att han inte fick till det riktigt hos oss :(.. han har ju bevisligen en hel del potential. Även om det är i en sämre liga han producerar så kan jag inte låta bli att bli imponerad :P
Helt apropå.. Spetsen:
2008-2009 Vålerenga Norway 28 14 26 40 16