Inlägg: 1115435
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
Nä nu låter jag er som orkar fokusera ta över HS. Nu skall jag bota om. Blir en riktig rotfylla imorgon så att man orkar med matchen på hovet.
Svarskommentarer
Sv: Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
65selander: "Blir en riktig rotfylla imorgon..."
- Låter ju betydligt roligare än att se Brynäs spela hockey i alla fall... :-)
- Låter ju betydligt roligare än att se Brynäs spela hockey i alla fall... :-)