Inlägg: 1116675
Svarskommentarer
Sv: Djurgårn-Brynäs Hovet 24/1-09
Ja ni hörde ju själva att Nicklas också tyckte att Rådbjer avgör
matchen det ståt ju 08 i pannan på det svinet!! Nej sånt här
ska inte få ske på ES nivå! Riktigt LÖJLIGT!!!!!!
matchen det ståt ju 08 i pannan på det svinet!! Nej sånt här
ska inte få ske på ES nivå! Riktigt LÖJLIGT!!!!!!
Sv: Djurgårn-Brynäs Hovet 24/1-09
värdelöst av rådbjer men samtidigt så jävla korkat av hansen att stå och låsa fast någon så länge mot sargen
KS som är kompis med dommarna...SKANDAL!! Lägg ner ES
det är ju ingen högre nivå här än i allsvenskan på dommarna
det är ett som är säkert!!!!!!