Inlägg: 1118571
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Rätt eller fel. Jag dömer ingen. Är bara förundrad över det energitapp som drabbar många skribenter härinne efter en förlust.
Ligger mycket i det farbror Keb säger; "man skall inte använda ordet katastrof i samband med ishockey"
Att vänta i vanmakt är inte mitt sätt att vara hockeyintresserad.
Ligger mycket i det farbror Keb säger; "man skall inte använda ordet katastrof i samband med ishockey"
Att vänta i vanmakt är inte mitt sätt att vara hockeyintresserad.
Och andra förhåller sej på ett annat sätt. Är ditt sätt mer rätt?