Inlägg: 1118694
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen: "Varför tror du inte att jag klarar det? För att jag blir förbannad när laget förlorar?"
Ja, jag tycker att du ofta inte klarar av det. Det är min personliga uppfattning iaf.
"Kärringen morsa dömer jag ut här. Inte i ansiktet på kärringen. Som du gör på den här sidan."
Det handlar inte om din ev feghet att inte våga säga det till henne utan principfrågan: att du inte själv vill bli utdömd av andra men själv gärna dömer (ex din morsas kärring)
Ja, jag tycker att du ofta inte klarar av det. Det är min personliga uppfattning iaf.
"Kärringen morsa dömer jag ut här. Inte i ansiktet på kärringen. Som du gör på den här sidan."
Det handlar inte om din ev feghet att inte våga säga det till henne utan principfrågan: att du inte själv vill bli utdömd av andra men själv gärna dömer (ex din morsas kärring)
Varför tror du inte att jag klarar det? För att jag blir förbannad när laget förlorar?
Kärringen morsa dömer jag ut här. Inte i ansiktet på kärringen. Som du gör på den här sidan.