Inlägg: 1118730
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen: " I Sundlövs fall var bästa möjliga läge när Ulmer var ledig. Eller Sonnenberg. Eller Pohl."
I det läget sökte vi främst en powerspelare som skulle tillföra framförallt tyngd framåt.
Ingen av de spelare du talar om passar speciellt bra in i den kravprofilen.
Så därför var det fullt naturligt att man valde Wanvig.
Att det sen blev en flop är sånt som händer.
Du borde ha lånat ut din kristallkula till Sundlöv så hade det inte varit några problem.
Den kristallkula som kan se när det är dags att slå till och när det är dags att vänta på ngt ev bättre som dyker upp...
I det läget sökte vi främst en powerspelare som skulle tillföra framförallt tyngd framåt.
Ingen av de spelare du talar om passar speciellt bra in i den kravprofilen.
Så därför var det fullt naturligt att man valde Wanvig.
Att det sen blev en flop är sånt som händer.
Du borde ha lånat ut din kristallkula till Sundlöv så hade det inte varit några problem.
Den kristallkula som kan se när det är dags att slå till och när det är dags att vänta på ngt ev bättre som dyker upp...
"Kristallkula"? Är det vad som krävs i dina ögon för att kunna göra en vettig värvning? Förklarar ju varför du tror att Sundlöv är rätt man för jobbet.