Inlägg: 1125065
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Brynäs 10 februari
Lindström: Är beredd att hålla med dig, tycker ändå att man överlag fått positiva vibbar nu vad gäller fart och aggressivitet.. Man hade aldrig räknat med några poäng med sig hem iaf.
Men börjar ni inte som jag bli lite trött på Widings förbannade klubba-skridsko-fint? Han böt ju ut den kring jul i år, tidigare var det en lite fladdrigare variant.. Nu har han gått över till en lite lugnare variant, den gamla gick väl hem en eller två gånger sedan han kom till Gävle medan den nya inte fungerat en gång sedan jul.. Läge att pröva den gamla tjockisfinten?
Men börjar ni inte som jag bli lite trött på Widings förbannade klubba-skridsko-fint? Han böt ju ut den kring jul i år, tidigare var det en lite fladdrigare variant.. Nu har han gått över till en lite lugnare variant, den gamla gick väl hem en eller två gånger sedan han kom till Gävle medan den nya inte fungerat en gång sedan jul.. Läge att pröva den gamla tjockisfinten?