Inlägg: 1126204
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
AVGÅ: Det har gått en omgång utan slutspelsplats.. Tycker din bedrövelse känns lite lätt överdriven.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Partyjack: Lika viktigt är att VF gjort 3-0
på RBK
Helst nu när LHC vaknat!
på RBK
Helst nu när LHC vaknat!
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Partyjack: Det har gått 8 år sedan vi var ett lag att räkna med...
...tycker min bedrövelse känns rejält underdriven!
...tycker min bedrövelse känns rejält underdriven!