Inlägg: 1126630
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
mattias - 74: Hehe, tanken har slagit mig med.. Vem betalade Jämtin?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
GävleLasse: Misshandel skulle väl ett åtal falla under. Men ger de oss Hlinka så är jag nöjd.
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
GävleLasse:
HAHA vet inte.. Jämtin fortsätter att skapa rubriker, älskar den där killen :)
HAHA vet inte.. Jämtin fortsätter att skapa rubriker, älskar den där killen :)