Inlägg: 1126643
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
65selander: Det är väl givet att Jämtin blir anmäld om han har slagit till någon i spelargången? Det är oförsvarbart. Civil domstol är given, tycker jag, det var ju inte på hockeyrinken.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Peja: "Det är väl givet att Jämtin blir anmäld om han har slagit till någon i spelargången? Det är oförsvarbart. Civil domstol är given, tycker jag, det var ju inte på hockeyrinken."
Ja, disciplinnämnden blir han defintivt anmäld till.
Men civil domstol? Knappast...
Allt skedde i anslutning till matchen och då räknas det som att det hänt under match.
Sen är det alltid en bedömningsfråga, rent generellt...
Ja, disciplinnämnden blir han defintivt anmäld till.
Men civil domstol? Knappast...
Allt skedde i anslutning till matchen och då räknas det som att det hänt under match.
Sen är det alltid en bedömningsfråga, rent generellt...
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Peja: Håller fullständigt med dig. Vet inte om du har sett Aftonbladet?
Nu lär det säkerligen bli en avstängning på några matcher eftersom Winge såg allting
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Peja: Det tyckte inte Sundlöv utan anser att det är sånt som händer i stridens hetta.. Ett uttalande som kanske säger att Sundlöv inte var helt oskyldig han heller.