Inlägg: 1126737
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Som det verkar enligt media i nuläget, så var det Mattias Pettersson som började genom att lägga på en smäll på Jämtin. (Tumult lär sedan ha utbrutit, enligt min egen bedömning.) Därefter så har Jämtin klappat till Sundlöv i nyllet, slutligen så har domaren och andra runt omkring särat på kombattanterna.
Min fråga, utgående från att ovanstående är någotsånär sant, är:
"Verkar det troligt att Mattias P helt oprovocerat (eller provocerat) skulle ha lappat på Jämtin i spelargången?"
Känns ganska osannolikt för mig. Och om det är så, är han ju ett riktigt ägg.
Min fråga, utgående från att ovanstående är någotsånär sant, är:
"Verkar det troligt att Mattias P helt oprovocerat (eller provocerat) skulle ha lappat på Jämtin i spelargången?"
Känns ganska osannolikt för mig. Och om det är så, är han ju ett riktigt ägg.
Har själv åkt på ett sånt matchstraff bara för att domaren inte var min bäste vän. haha