Inlägg: 1126767
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
sylf: Att man skulle få dig glad och nöjd har väl alla här givit upp för längesen? :)
Men det finns fortfarande de som tycker att man borde kostat på sig Honkens lön trots det ungtupparna visat upp i mål i år?
Finns alltså inget stopp på långsintheten.
Men det finns fortfarande de som tycker att man borde kostat på sig Honkens lön trots det ungtupparna visat upp i mål i år?
Finns alltså inget stopp på långsintheten.
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
sylf:
Du vet att du har hittat 10 nya saker att irritera dig på om dessa skulle uppfyllas.
Dessutom Brendl- nä
Var du på matchen igår, snacka om full rulle framåt!
Men ok, en höna gör ingen fjäder, en svala gör ingen sommmar...
Du vet att du har hittat 10 nya saker att irritera dig på om dessa skulle uppfyllas.
Dessutom Brendl- nä
Var du på matchen igår, snacka om full rulle framåt!
Men ok, en höna gör ingen fjäder, en svala gör ingen sommmar...
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
sylf: Jag nöjer med med punkt 1. När det händer kommer punkterna 2, 4, 5, 8, 9 och 10 att lösa sig automatiskt.
Vasen var väl ungrare?
Vasen var väl ungrare?
1. Sunklöv avgått.
2. Brynäs har en ekonomi bättre än en hemlös.
3. Polacken begriper att det som händer på isen är viktigare än hur gruppen fungerar i bussen.
4. Klubben lever upp till sitt mål, leda utv av svensk hockey.
5. Man spelar en hockey som lockar folk.
6. DIF hamnat i KS.
7. Rådbjer lagt av.
8. Honken flyttat hem.
9. Brendl kommit tillbaka.
10. Vas åkt hem till Rumänien.