Inlägg: 1126783
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Partyjack: Tänker va skönt om vi skulle skjuta ned Rögle till kvalserien i morgon och sedan knipa en slutspelsplats och Modo med Foppa hamnar i ingemansland...våt dröm.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
arnio: Jo vi har ju ett spelschema som är nästan för bra.
Massa sexpoängsmatcher på hemmaplan och så HV och Färjestad som inte har allt för mkt att spela om längre..
Nyckelmatchen är ju den imorgon.
Massa sexpoängsmatcher på hemmaplan och så HV och Färjestad som inte har allt för mkt att spela om längre..
Nyckelmatchen är ju den imorgon.