Inlägg: 1126844
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Nog kan jag väl tycka att Jämtin förtjänar en pärla, men lite pinsamt är det väl ändå med Sundlövs och Petterssons agerande. Speciellt att Pettersson ljuger.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Hård: "Nog kan jag väl tycka att Jämtin förtjänar en pärla, men lite pinsamt är det väl ändå med Sundlövs och Petterssons agerande. Speciellt att Pettersson ljuger."
Jag skiter i vad dom har gjort, för mig är dom hjältar! Skönt att takterna sitter i, ingen av dom var ju sena att dela ut en smäll när dom själv spelade.
Bra också att hemsidan går ut meddelar att dom är avstängda från spel tills vidare.
Jag skiter i vad dom har gjort, för mig är dom hjältar! Skönt att takterna sitter i, ingen av dom var ju sena att dela ut en smäll när dom själv spelade.
Bra också att hemsidan går ut meddelar att dom är avstängda från spel tills vidare.
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Det värsta är dock att mycket fokus flyttas från Jämtin och hans otroligt fula slashing nu.