Inlägg: 1126902
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
Huge: Om inte gruffet eller "Det blodiga slagsmålet" hade hänt, då hade det varit Foppa på första sidorna ;-)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
65selander: Samtidigt tar det ju bort positiv press om vår 6-1 seger mot LHC.
Sv: Brynäs-Linköping 12 februari
65selander: *ASG*
Ja, krigsrubrikerna är ju bara för härliga.
"Det blodiga slagsmålet" Hmmmm......
Men som sagt: all reklam är bra reklam.
Eller: hellre ökänd än okänd.
Typ..... :-)
Ja, krigsrubrikerna är ju bara för härliga.
"Det blodiga slagsmålet" Hmmmm......
Men som sagt: all reklam är bra reklam.
Eller: hellre ökänd än okänd.
Typ..... :-)