Inlägg: 1126922
Sv: A proposito de nada
65selander: Jag kan bara referera till en sms-konversation med rackham. Underdog, egna produkter, inga glida-runt-och-tjäna-pengra-spelare.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hong Kong: De har ju ett gäng Chihuahua som sliter och slår just nu. Alvarez är han max 19? Fast Casselståhl håller väl medelåldern uppe ;-)
Han har/hade väl ca 80000 i MIF, har någon koll på vad han hade i BIF?