Inlägg: 1127138
Sv: A proposito de nada
rackham: Tydligen så ska man inte det...Har man 170 i puls och nyss blivit utvisad så har man asyl från dumma grejer. Man konstarerar att Jämtin e idiot och sen e det bra.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse:
Och visst är det en extra krydda i historien att Winge är "vän" med Jämtin...
Det verkar för övrigt Andersén och Hermansson vara också.
Källa: Facebook.com
Och visst är det en extra krydda i historien att Winge är "vän" med Jämtin...
Det verkar för övrigt Andersén och Hermansson vara också.
Källa: Facebook.com
Sv: A proposito de nada
ante08: undrar vem som dömer matchen ikväll. Det har då inte kommit upp på förbundet än konstigt.