Inlägg: 1127817
Sv: A proposito de nada
rackham: Jag vill ha kvar Carlsson. Han har ju utvecklats mycket sedan förra säsongen och står upp för laget. Säkert billig också.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Ja, inte mig emot om vi inte har andra alternativ eller brist på kosing.
Men i min lilla rosa värld vill jag att vi har bättre backar än så.
Han är starkare och äldre än Bertilsson som just nu är bäst i J20, MÄNN... vårt problem är inte bänken utan nivån på de bästa ute på planen.
Ja, inte mig emot om vi inte har andra alternativ eller brist på kosing.
Men i min lilla rosa värld vill jag att vi har bättre backar än så.
Han är starkare och äldre än Bertilsson som just nu är bäst i J20, MÄNN... vårt problem är inte bänken utan nivån på de bästa ute på planen.
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med dig där Peja, tillsammans med Sundström och Lindbäck har Jonte Carlsson tagit klart störst steg i laget under vintern.
Vore jävligt tveksamt agerat och skicka iväg honom då det inte direkt lär vara huggsexa om hans underskrift.
Vore jävligt tveksamt agerat och skicka iväg honom då det inte direkt lär vara huggsexa om hans underskrift.