Inlägg: 1127853
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Partyjack: Om man har svaga backar måste man backa hem för att underlätta för dom. Det är inte så svårt att släppa in lite mål om man hela tiden ställer upp i egen zon. Det såg man inte minst på SSK förra säsongen som hade skrattretande dåliga backar rent individuellt men ändå släppte in få mål tack vare bra målvaktsspel och framförallt en defensiv hockey.
Men jag är övertygad om att Brynäs kommer att spela offensivare i framtiden. De unga killarna är ju inte rädda av sig och de vill spela offensivt. Och Czarnecki låter som sagt spelarna bestämma mycket.
Men jag är övertygad om att Brynäs kommer att spela offensivare i framtiden. De unga killarna är ju inte rädda av sig och de vill spela offensivt. Och Czarnecki låter som sagt spelarna bestämma mycket.
Sv: A proposito de nada
Fan det ser riktigt troligt ut just nu att vi klarar en sjätteplats. Omdet blir så så har ju NC gjort ett fantastiskt jobb.
Det är inte långt mellan himlen och helvetet.
Det är inte långt mellan himlen och helvetet.
Om sen spelarna står bakom samma defensiva strategi så är det väl bara bra.
Anledningen i mina ögon är att laget är för svagt offensivt för att föra majoriteten av en match, varför man får luta sig på lagets styrka.
Hade forwardssidan varit den starkaste hade man väl gått framåt mkt mer än man gör nu, eller vad är ditt resonemang?