Inlägg: 1127860
Sv: A proposito de nada
65selander: Jag snackar inte om tisdag utan efter 55 omgångar. Våra hemmamatcher kan ta oss högt..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio: Känns lite väl magstarkt att ropa efter en 6e plats?
Klarar vi med nöd och näppe den 8e så är jag gladare än jag varit under hela vintern.
Klarar vi med nöd och näppe den 8e så är jag gladare än jag varit under hela vintern.