Inlägg: 1128048
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Så här vill jag att det går:
Luleå HF - Rögle BK HEJA Rögle! (Modo till kvalserien tack))
Skellefteå AIK - Södertälje SK HEJA SSK! (Jag tittar uppåt)
Färjestads BK - Linköpings HC SKITSAMMA!
MODO Hockey - HV 71 HEJA HV71! (Modo till kvalserien tack)
Djurgårdens IF - Timrå IK HEJA TIMRÅ! (Heja Djurgårn, gäller att komma topp 6))
Luleå HF - Rögle BK HEJA Rögle! (Modo till kvalserien tack))
Skellefteå AIK - Södertälje SK HEJA SSK! (Jag tittar uppåt)
Färjestads BK - Linköpings HC SKITSAMMA!
MODO Hockey - HV 71 HEJA HV71! (Modo till kvalserien tack)
Djurgårdens IF - Timrå IK HEJA TIMRÅ! (Heja Djurgårn, gäller att komma topp 6))
Sv: A proposito de nada
Vinst mot SSK på torsdag och mot DIF på lördag, samt att tipsen i förra inlägget går in! Då känner jag mig hur lugn som helst.
Luleå HF - Rögle BK HEJA LULEE! (HÄNG AV RÖGLE DEFENITIVT)
Skellefteå AIK - Södertälje SK HEJA SSK! (SSK INGET HOT)
Färjestads BK - Linköpings HC SKITSAMMA!
MODO Hockey - HV 71 HEJA HV71! (HÄNG AV MODO LITEGRANN)
Djurgårdens IF - Timrå IK HEJA TIMRÅ! (HÄNG AV DIF LITEGRANN)
Ångestmatcher...........................