Inlägg: 1128084
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
willysson: Alla här som inte skulle skrika nåt förolämpande mot Jämtin efter att han fult slashat en spelare i våra favoritlag när HV redan var slagna kan ju räcka upp en hand.
Jävligt lätt att kasta sten va? Synd att du står i ett glashus.
Jävligt lätt att kasta sten va? Synd att du står i ett glashus.
Sv: A proposito de nada
willysson: Sundlöv och Pettersson är hjältar för alltid nu, ge dem livstids anställning och låt dem träna karate på tisdagar.
men han tvingades krypa till korset, ett tips till brynäs... låt Pundlöv bli vaktmästare.