Inlägg: 1129770
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander: Det blir en skaplig hockeyvecka.
Idag gick alla resultat vår väg!
Man kan väl i dagsläget påstå att KS-platsen gör RBK/MoDo upp om.
BIF/DIF/SAIK slåss om 2 slutspelsplatser.
3 poäng på lördag och jag tror vi fixar skivan!
Fy f-n vad gött att laget lyckats att vända på steken i grevens tid!!!
Idag gick alla resultat vår väg!
Man kan väl i dagsläget påstå att KS-platsen gör RBK/MoDo upp om.
BIF/DIF/SAIK slåss om 2 slutspelsplatser.
3 poäng på lördag och jag tror vi fixar skivan!
Fy f-n vad gött att laget lyckats att vända på steken i grevens tid!!!
Spännande, spännande