Inlägg: 1132213
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Jag förstår att du är ironisk. Men som sagt, jag tar gärna ett kryss för ni är bra på hemmaplan och TIK har som bekant inte rosat marknaden på bortaplan.
Brynässpöket finns inte längre och jag blir överlycklig om vi får med oss en pinne.
Personligen ser jag BIF istället för mOdO i ett slutspel sju dagar i veckan.
Brynässpöket finns inte längre och jag blir överlycklig om vi får med oss en pinne.
Personligen ser jag BIF istället för mOdO i ett slutspel sju dagar i veckan.
Jo ni vinner lätt imorrn.
GRATTIS!!