Inlägg: 1132874
Svarskommentarer
Sv: Brynäs vs Timrå
andreasknox: Om bara slapptaskarna härinne vore negativa så kunde man möjligtvis stå ut med skiten, men när man läser om viljelöshet och målvaktstavlor så undrar man hur det står till däruppe hos vissa?
Timrå får en kanonöppning tack vare 2 riktiga slumpmål: vid 1-0 hoppar puckfan över Hansens klubba och friställer Svensson som måste ha blivit rejält förvånad.
Sen slår man in 2-0 på tennis.
Med den starten i arslet hade de flesta lag fått jätteproblem, men vi jobbar vidare och tar tag i grejerna på ett mkt bra sätt.
Imponerande!
Timrå får en kanonöppning tack vare 2 riktiga slumpmål: vid 1-0 hoppar puckfan över Hansens klubba och friställer Svensson som måste ha blivit rejält förvånad.
Sen slår man in 2-0 på tennis.
Med den starten i arslet hade de flesta lag fått jätteproblem, men vi jobbar vidare och tar tag i grejerna på ett mkt bra sätt.
Imponerande!
jag säger då det....