Inlägg: 1132914
Svarskommentarer
Sv: Brynäs vs Timrå
andreasknox: Timrå startar piggt och får ännu mer energi av dom båda slumpmålen.
Klart som fan att våra killar kommer lite på efterkälken i det läget, men ngt ointresse (som vissa livesupportrar yrar om) det har det faninimig inte varit tal om.
I övrigt: 2-0 till SSK och Frölunda gjorde precis 2-1 på ett tveksamt mål där man gräver in pucken under målvakten.
Klart som fan att våra killar kommer lite på efterkälken i det läget, men ngt ointresse (som vissa livesupportrar yrar om) det har det faninimig inte varit tal om.
I övrigt: 2-0 till SSK och Frölunda gjorde precis 2-1 på ett tveksamt mål där man gräver in pucken under målvakten.
som inte funkade (nu funkar det i paus) Antar att jag blev extra förbannad
pga sändningen inte funkade! Sen finns det ju nåt som heter NERVER också
som kan ha ställt till det för våra krigare. Men hur som helst så är det
GRYMT STARKT att vanda 2-0 underläge!!! =)