Inlägg: 1134538
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
Bissett19: 10-2 mot serieledarna HV och 4-0 mot VF som Hockeymagasinet bedömer kommer ta hem J-20 titeln. Inte illa av Bäcklin och hans adepter.
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Plockade upp detta hos herr Pettersson på hockeysverige.se, en man som gärna sågar BIF jämns med fotknölarna;
"Sen har ju Jonathan Granström varit enorm. En av säsongens lätt bästa värvningar. Inte minst om man ser till prestation kontra den lön jag antar att han sitter på.
Killen har varit grym. "
Länge leve mormor!
"Sen har ju Jonathan Granström varit enorm. En av säsongens lätt bästa värvningar. Inte minst om man ser till prestation kontra den lön jag antar att han sitter på.
Killen har varit grym. "
Länge leve mormor!
Rödin o Thegel öser på.