Inlägg: 1134691
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Ja dom grabbar du nämde nyss är väl dom som ska in
o smälla på lite extra..Hoppas även att Dackell taggar till rejält nu o
att Ove fortsätter att spela så bra som han gjort med. Men hela laget
måste ju verkligen ge ALLT dom har nu o tagga till nåt så in i helvete
o jobba för varandra som vi vet att dom kan!! En för alla, alla för en
anda!!!
o smälla på lite extra..Hoppas även att Dackell taggar till rejält nu o
att Ove fortsätter att spela så bra som han gjort med. Men hela laget
måste ju verkligen ge ALLT dom har nu o tagga till nåt så in i helvete
o jobba för varandra som vi vet att dom kan!! En för alla, alla för en
anda!!!
Vill se att ALLA spelar lite hårdare än vanligt och visar att vi inte räds FBK ett jävla dugg.. men de ovan nämnda är de som ska ta ett stort ansvar när det gäller det fysiska spelet och "gruffet".