Inlägg: 1135143
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Bissett19: Skitbra med Hietanen. Bra jobbat av Sundlöv. Nu satsar vi resten av krutet på offensiven.
Sv: Silly Season 09/10
Bissett19:
sagts förut; bedrövlig på egen planhalva
Kul dock att folk stannar...frågan är bara vad det kostade...han var nog inte billig när han kom iom att vi bjöd över saik...
sagts förut; bedrövlig på egen planhalva
Kul dock att folk stannar...frågan är bara vad det kostade...han var nog inte billig när han kom iom att vi bjöd över saik...
Sv: Silly Season 09/10
Bissett19: Lutade ju åt Brynäs redan när man läste lite om det i förra veckan.
Men inget är klart förrän bläcket torkat.
Snyggt jobbat, mormor....
Men inget är klart förrän bläcket torkat.
Snyggt jobbat, mormor....
Sv: Silly Season 09/10
Juuso:
-Det var inte så svårt att pestämma sig för att stanna eftersom jag trivs väldigt pra i kluppen, och det sänns pra att spela här.
;)
-Det var inte så svårt att pestämma sig för att stanna eftersom jag trivs väldigt pra i kluppen, och det sänns pra att spela här.
;)
www.brynas.se/Nyheter/Juuso-Hietanen/