Inlägg: 1135173
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Huge:
#23 är ju upptagen,för du vill väl att Mormor skriver ett 5-årskontrakt med Björne?
Molin skulle jag kunna se ett år till,men #36 Puckeln kan åka ner till Alperna o tjäna lite deg ett par säsonger innan karriären definitivt är över;)
#23 är ju upptagen,för du vill väl att Mormor skriver ett 5-årskontrakt med Björne?
Molin skulle jag kunna se ett år till,men #36 Puckeln kan åka ner till Alperna o tjäna lite deg ett par säsonger innan karriären definitivt är över;)
Nån som tror att Linkan stannar?
Dags för mormor att starta faxen...